Zwrot – Reklamacja – Wymiana

Zwroty

Jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zwrot, możesz to zrobić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy, że wydrukujesz formularz zwrotu, wypełnisz go i dołączysz do paczki, wraz z paragonem.

Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

NESH
Aleksandra Borowczyńska,
93-319, Łódź
ul Królewska 22/5

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu, ale zazwyczaj udaje nam się to w ciągu 3 dni.

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
hello@nesh.pl, bądź tel: +48 603-425-042

Reklamacja

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.

Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami, a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez nas). Pamiętaj, aby dołączyć do paczki formularz reklamacyjny wraz z paragonem.

Przesyłkę wyślij na poniższy adres:

NESH
Aleksandra Borowczyńska,
93-319, Łódź
ul Królewska 22/5

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
hello@nesh.pl, bądź tel: +48 603-425-042

Wymiana

Niestety nie możemy zagwarantować, że rzecz którą chcesz wymienić na inny rozmiar będzie nadal dostępna, gdy odesłany towar do nas dotrze. Dlatego najlepszą opcją wymiany towaru, jest złożenie zamówienia właściwego rozmiaru danego ubrania, a następnie odesłania poprzedniego, niepasującego.

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami:
hello@nesh.pl, bądź tel: +48 603-425-042